JAAAA! Ik ben weer in New Zealand!! - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Anouk Bleumink - WaarBenJij.nu JAAAA! Ik ben weer in New Zealand!! - Reisverslag uit Te Awamutu, Nieuw Zeeland van Anouk Bleumink - WaarBenJij.nu

JAAAA! Ik ben weer in New Zealand!!

Door: Anouk Bleumink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 December 2014 | Nieuw Zeeland, Te Awamutu

Hallo Allemaal,

Maandag 1 dec vertrok ik met papa, mama, manon & niels naar schiphol. Mijn vlucht naar Dubai zou om 22u gaan, maar ik had een vertraging van een half uur. Gelukkig viel dit mee. De reis naar Dubai ging best snel. Daar aangekomen had ik iets meer als een uur wachttijd op volgende vlucht naar Melbourne. Toen ik het vliegveld op kwam, was er een Nederlandse meid wie ook naar Auckland ging. Blij dat ik was, zo zou ik onder de vlucht naar Melbourne & Auckland nog wat gesprekstof hebben. Samen met Simone liep ik naar de Gates, ze keken mijn paspoort na en we mochten doorlopen. Tot dat ik op de borden keek, en ik zag dat de vlucht naar Sydney (tussenlanding en dan door naar Auckland) ging! Oeps.. niet goed gekeken, en was er zo maar vanuit gegaan dat we dezelfde vlucht hadden! Simone een fijne reis gewenst, en ben snel (lees rennend) naar de voor mij goede gates gegaan.
Daar weer alles laten na checken, en ik mocht doorlopen.. Wachten tot ik mocht gaan boarden, maar dit vliegtuig had ook een vertraging van een half uur.
De reis van Dubai naar Melbourne duurde ontzettend lang (ongeveer 12 uur). Een paar films gekeken, boeken gelezen en wat proberen te slapen. Aangekomen in Melbourne, een half uurtje gewacht en daarna mocht ik weer hetzelfde vliegtuig in!
3 December rond 14.00 uur ben ik geland in New Zealand! Een kleine keuring gehad of ik het land in mocht, maar dat duurde niet lang voor dat ik door mocht lopen. Ik kwam door de deuren, waar ontzettend veel mensen stonden. David haalde me op en toen we door de deuren van de airport naar buiten liepen, begon ik meteen te lachen! Het was gewoon 22 graden!! Liep ik met mijn winterschoenen, spijkerbroek en jas aan. We zijn naar Te Awamutu (tevens mijn verblijfplaats) gereden, en hebben daar een paar laarzen, en een overall gehaald. En wat boodschappen gedaan.
Toen door naar de boerderij en mijn verblijfplaats om alles te bekijken.

Jetlag, om daar over te beginnen..
Vanmorgen, ik wil eigenlijk nog steeds gisteravond zeggen, als ik wakker was zou ik naar de melkstal komen om te helpen met melken, geen wekker gezet, maar ik was om 6 uur wakker (ze beginnen met melken om 5 uur).
Daarna ontbeten en toen naar de stad om naar de bank te gaan, en om een nieuw simkaart te kopen (gekocht, maar alleen hij doet nog niet zoals die het moet doen)!
Daarna weer naar huis om 3 uur beginnen ze hier met melken, en iets voor 6 waren we weer binnen.
Net gegeten met de familie, en zo nog even de jacuzzi in!

Tot het volgende verslag,

Liefs Anouk!

  • 04 December 2014 - 07:37

    Hedwig:

    Goedemorgen Anouk
    Mooi dat de reis goed verlopen is!
    We volgen jou !
    Veel plezier
    Groeten de plaatjes

  • 04 December 2014 - 15:59

    Fam. Taken:

    Ja ja, helemaal in de ban van Sydney dus....!!!

    Fijn dat je er bent.
    We zijn reuze benieuwd naar foto's van de boerderij, je nieuwe stulpje en natúúrlijk naar de omgeving!

    Groetjes,
    Ons

  • 04 December 2014 - 17:06

    Lotte Libbers:

    Hoi Anouk!
    Wat leuk dat je weer naar New Zeeland bent gegaan!
    Nu heb je wat lekkerder weer dus, heerlijk!
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 25644

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 11 April 2015

New Zealand 2014

10 Juli 2012 - 26 September 2012

Stage lopen in New Zealand

Landen bezocht: